Zahvaljujući vladi Crne Gore

Sjećam se koliko sam, kad god sam čuo, mrzio taj izraz “zahvaljujući vladi Crne Gore”. Od poltronskih novinara do običnih poltrona. Poltronskih, jer tu čovjeka nije bilo. Najglasniji su bili oni koji su dobili jednokratnu pomoć od par stotina eura.

A pogle danas! Od njih se niko ne smije živ čut ni a kamoli ponovit. Digli su kredit. Opet. “Još 60 miliona zbog garancija nekakvom rusu”.

Ah blago njima kad se tako gađu sa mojim parama. Dako će doći vrijeme da se i ja njihovim razbacujem. Naću i ja nekog rusa iz pičke materine pa ćemo da odradimo posao a da niko ne odgovara za učinjeno. A u međuvremenu ćemo svađat narod sa crkvom, sa paradom, sa temom ko je veći ili ko nije Crnogorac, kako Srbi u Crnoj Gori ne vole Crnu Goru… Zaposlićemo medij tipa “Vijesti” da ubacuje špicu kad zatreba. To je makar lako.

“Čestitam vam dan državnosti”.

Leave a Reply

